فراتر از دانسته هایت حرکت کن

دوره طراحی روشنایی

دوره طراحی روشنایی

جایگاه نور در زندگی انسان از ارزش بالایی برخوردار است. در واقع هیچ عنصری در جهان بدون نور قابل دیدن نیست، علاوه بر آن نور تاثیر بسزایی بر شرایط روحی و روانی انسان ها دارد به همین علت می کوشیم و یاد می گیریم چطور نوری مطلوب برای محیط زندگی خود فراهم کنیم همیشه شنیده ایم بهترین نور نور خوشید است اما دیده ایم برخی نورها جلوه های خیره کننده را ایجاد کرده اند. در ادامه طراحی روشنایی تمامی این ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چرا روشنایی یاد بگیریم:

برای ما خیلی اتفاق افتاده که به جایی برویم و آن مکان برایمان خسته کننده باشد، مشکل عدم تمرکز داشته باشیم و کار و محیط برایمان خسته کننده و غیرقابل تحمل شود اما چرا؟
زیرا که نور محیطی که در آن مشغول فعالیت هستید با توجه به ماهیت آن مکان باید سنجیده، کاربرد آن بررسی و سپس روشنایی مخصوصی برایش تعریف و طراحی شود. در گذشته این موضوع چندان مورد توجه نبود اما امروزه اهمیت طراحی روشنایی در سازمان ها ، دفاتر تجاری ، مراکز لوکس ، خانه و ویلاهای لوکس ، اتاق های جلسات و آمفی تئاتر ها ، کلاس درس ها و……. بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بدون طراحی روشنایی مناسب دستیابی به محیطی زیبا و چشم نواز و همچین آرامش بخش غیرممکن است.

وضعیت دوره

درحال ثبت نام

مدت زمان دوره

10جلسه 

شروع دوره

—-

پشتیبانی

24 ساعته

پیش نیاز

ندارد

نوع دوره

حضوری/آنلاین

سرفصل های دوره
  • مفاهیم اولیه
  • محاسبه روشنایی
  • نور پردازی
  • نرم افزار دیالوکس

دیدگاهتان را بنویسید

preloader
لطفا صبرکنید...
برای مشاوره و خرید دوره اطلاعات خود را وارد کنید کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت